Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 hei! Jeg holder på å lære å strikke... så skikkelig nybegynner kan strikke sjerf, sjerf og litt mere sjerf ) Tenkte å utvide litt, men med noe veldig enkelt (sokker? baby genser kanskje?..jeg vet ikke) men kan noen gi meg noe tips til oppskrift sider/linker... jeg googla litt, men de meste jeg får er ganske avansert nivå--- tips mottas med takk
FruDart Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Drops design har alle sine mønster gratis på nettet. http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php Forskjellige vanskelighetsgrader, men kanskje du kan prøve noe som er tovet? F eks veske. Det som er så genialt med toving er at eventuelle små feil blir usynlige under tovingen ;-)
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Prøv deg på raglan genser.. Finnes ikke lettere å strikke.. Jeg begynte også med skjerf.. Nå har jeg lært meg å strikke votter, sokker, ullbukse.. Men jakker, vanlige gensere og dette med flette mønster må jeg melde pass.. Blir for avansert for meg.. Ang. raglan genser så slipper du å sy, ikke annet enn å sy hullet under armene og trådene som henger løs.. Har strikket masse av dette og syns det e flott.. Strikk gjerne med mønster, jeg bruker kun å ha mønster på bolen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå