*Mysillen* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Før i de o så gamle dager her på bim...så var det bestandig mange prøvere å treffe på chatten....det var bare såååå koselig.... Men nå er det jo kun gravide der inne....Det må vi gjøre noe med,.....Er det virkelig ingen pratelystne prøvere her.....
Tasselur Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Hehe, enig i at det er fryyyktelig lite liv på chatten for tida. Er forsåvidt pratesjuk, men må hoppe til køys nå for å overleve morgendagen. ; ) Men kommer sterkere tilbake, jeg er helt enig i at chatten bør blåses liv i igjen av oss prøvere! : )
*Mysillen* Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Ja jeg prøver så godt jeg kan å blåse støvet av bli gravid chatten...... det er bare å rope ut her å få alle til å møte opp på chatten....hihi!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 har jo alle jeg vil snakke med på msn:-) du er jo der:-)
*Mysillen* Skrevet 20. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2007 er ikke bestandig alle mine pratelystne venner er på msn...snufs....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå