-Ma78- Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Vårt er rævva, har hatt sex 1 gang de siste 2 mndene og da måtte vi bare gi oss fordi det var så vondt. Er ikke så veldig tørr men det er bare ikke godt!! Og jeg blir litt frustrert for jeg har aldri hatt bedre sex enn m samboeren min men nå ser det ut som det blir en stund til jeg/vi får oppleve det igjen.......
eggedosis Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hei! Bruk glidemiddel. Vi har ikke så mye sex om dagen heller, jeg synes det er skikkelig pes. Litt kos av sexuell art på andre måter enn penetrering er jo mulig. Gitt litt service hvis jeg orker innimellom fordi jeg elsker mannen min og for at jeg også har glede av litt kos! :0) -Men jeg er ikke akkurat elskovssyk om dagen for å si det slik, og det respekterer han - noe jeg er glad for. Gleder meg også til å komme igang igjen om en 10-12 ukers tid.. he, he.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Huff, orker ikke tanken på sex jeg.. Takk for en snill og god samboer som skjønner:=)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Synes egentlig det er litt slitsomt, jeg. Menmen. Blir ikke mer enn 1-2 ganger i uken.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Hva slags sexliv..............
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 De siste 2mnd har lysta heldigvis blitt gradvis borte for oss begge. Mye bedre å ligge i armkroken nå. Merker ting skjer der nede nå, for her om dagen gjorde d vondt, selv om jeg var mer enn våt nok. Så her blir det "tørke" i 8-10 uker nå tenker jeg....
Neetamor-mednyspire Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 sex livet er faktisk veldi bra=) min kjære er flink til å respektere meg og magen så alt er opp til meg=) derav-mye sex enda=) å snart termin =)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 ikke så ofte sammen..1 gang hver 2 uke kanskje...hihihi takk gud for massasjedusj sier bare jeg..haha
mari.a Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 ikke særlig stort behov for d nå.og enda mindre fra hans side enn fra min tom...så ingen masing her i gården:) slik var d sist gang og..d tar seg opp igjen om etterhvert-ikkeno stress..
prøvekluten+3små Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 sexLIV? hehhe,nånei..det livet har nok sett bedre dager ja;o) sambo vil ikke fordi han er redd for babyen,og det er i grunn helt greit,for d er ikke så behagelig lenger
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Tror vi har hatt sex 3 ganger siden jeg ble gravid, så her er det vel på et lavmål. Synes det var vanskelig i begynnelsen, men nå har jeg også mista lysta, så nå er det bare kosing som gjelder.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 whay out there:((((((((((((((((((((((
Mor til en stor og en liten Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Frister ikke mye med sex nå om dagene.Blir kanskje toppen 1 gang i uka. Heldigvis er samboer veldig forståelsesfull og skjønner at lysten min ikke er som vanlig pga jeg har vært mye sliten og dårlig i det siste. Men jeg er snar å ta initiativ når jeg føler at jeg har overskudd og lyst :-) Vi føler heller at nærhet og ømhet akkurat nå er viktigere. Det å få tid til å være kjærester.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Det har heldigvis kommet seg igjen her hos oss, etter et laangt og tørt 2 tri! glidemiddel gjør susen! hehe..
Valentine nr2 Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 Jammen bra det ikke bare er meg ;-) Dårlig med lyst og energi, pluss at det er et pes med den store magen. Men mannen skjønner det og fikser selv. Slik var det sist og, og det ordner seg en tid etter fødselen.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #18 Skrevet 21. september 2007 lite sex her i gården, men gjør gjerne andre ting for han siden det er jeg som ikke har lyst lenger:) han pusker og masserer meg når jeg trenger det, også hjelper jeg han med det han måtte ønske til gjengjeld! synes egentlig det er ganske fint, jeg;) er bare ikke kåt lenger..
nudi *fødeklar* Skrevet 21. september 2007 #19 Skrevet 21. september 2007 Her er det null sexliv.... Håper det tar seg opp igjen etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #20 Skrevet 21. september 2007 Det har vel nærmest vært ikke-eksisterende frem til for litt siden, da jeg begynte å bli veeeldig klar for å få ut pjokken Har ikke hjulpet til nå da, men det skjer noe her iallefall, det kjenner jeg..
Pinny og lillegutt Skrevet 21. september 2007 #21 Skrevet 21. september 2007 Den er ganske dårlig.. Jeg har fortsatt høy sexlyst, men min samboer har ikke. Han er redd for magen og redd for å "skade" barnet. Og de få gangene vi har sex så får jeg bare vondt, magen er i veien, får ikke puste, får sånn gummi mot vann følelse der inne ++++ så er vel kanskje greit at det ikke blir så mye, selvom jeg har veeeldig lyst på
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 21. september 2007 #22 Skrevet 21. september 2007 Elendig sexliv her i gården... Kjenner jo at jeg får lyst innimellom (kanskje 1 gang annenhver uke) og da "har vi oss" litt. Senest var i går kveld. Var jo deilig mens det sto på, men etterpå hadde jeg så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå eller stå. Både i symfysen og hoftene, men også i selve .... ja, dere vet.... Kjenner det enda... Og da synes jeg liksom prisen for 10 minutters kos blir ganske høy. Kjipt, for jeg er normalt VELDIG glad i sex! Gleder meg til lille snuppa er ute og det har gått noen uker, så vi kan begynne på'an igjen som før :-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #23 Skrevet 21. september 2007 Null sex liv her for tiden. Men veldig mye kos
Krokka og prinsessa Skrevet 21. september 2007 #24 Skrevet 21. september 2007 Joda ,sex har vi! Ca. hvar andre/ hver tredje dag. Og det er herlig! Men det har endret seg noe ja, ettersom vi bare får til at han er inni meg ved å ta meg bakfra, for magen er så stor. Men vi bruker mye tid på forspill og kos av ulikt slag da ;o)
Krokka og prinsessa Skrevet 21. september 2007 #25 Skrevet 21. september 2007 Vil forresten tilføye at vi hadde en periode i starten av 3. trimester der lysten var lav hos meg, men han var veldig forståelsesfull og snill. Men så kom lysten tilbake igjen, heldigvis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå