Meg og gutten min Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 når begynte dere å tenke på vogn? kjøpe i Norge eller Sverige???er det lang vente tid både her og i Sverige?hvor lang ca... oj massse spørsmål:)
Beama Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 På noen vogner kan det være leveringstid, mens noen kan du få på dagen. Men når du passerer uke 30 bør man vel ha tenkt på å bestille de vognene som har leveringstid=) Mange har 6-7 uker om ikke lengre, Og det er jo typisk att sånne ting man trenger blir forsinket=) Har allerede kjøpt ny vogn, men dette fordi jeg fikk emmaljung edge duo til 30% rabatt=)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg sendte mail til barnens hus i Østersund om spørsmål om vognen vi har lyst på, Emmaljunga Edge duo. FIkk svar tilbake om at hvis de ikke har vognen inne i butikken, så er det ca 10 uker leveringstid. De minte oss på hvis vi bestemmer oss for å dra til Sverige å kjøpe, så måtte vi komme til dem hvis det skulle være noe med vognen. Og det synes sambo er litt tungvindt. Tenkte også litt på at ei venninne sa at de og noen andre kjente fikk med regntrekk og stelleveske. Og det ugjør jo også litt. Men fikk mail tilbake om at vi får med regntrekket og ikke stelleveska. Vi har ikke bestemt oss for om vi skal handle i sverige eller her hjemme enda :-)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Beama med Andrea og bøllefrøet: Kan jeg spørre hvor dere fikk vogne til 30 %? :-)
Beama Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 På reflex på Nordås i Bergen=) var en kampanje de hadde i august, vet ikke om de har det enda, gjaldt bare utvalgte farger=) men fikk en kjempefin grå og limegrønn=)
Labambie Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Vi kjøpte vogn i sverige,på babyproffsen. Det er en brio duo,og siden det er 2007 modell,fikk vi den til 1/2 pris! pappa var fornøyd da! vi er kjempefornøyd iallfall. den har garanti,og garantien begynner ikke løpe før termin. 2 års garanti! vi betalte 4000,med ALT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå