Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Kan vi ikke samle sammen noen gode argumenter for hvordan vi kan overbevise mennene våre til å få lyst på barn. Jeg sliter med å finne de riktige ordene. Har prøvd å snakke om at noen bruker flere år på å få det til, men han bare sier: ja ja vi tar det som det kommer.........akkurat som det roer meg i en alder av 28 år hjelp
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #2 Skrevet 23. september 2007 Samme argument har jeg brukt, å samme svar har jeg fått... Hva må til for å overbevise ham??? Vi har vært sammen 2 år, samboere i ca 9 mnd. Han 35 år, med en datter på 8 år. Jeg 30 år, uten barn. Jeg er kjempeklar for å få barn, å føler at tiden kan begynne å renne ut for meg. Prøver jeg å ta det opp med han, ender det opp med at han blir frustrert for at han føler seg presset til noe han ikke er klar for. Føler det er så urettferdig at han ikke tenker på min situasjon og følelser. Men kansje det er jeg som er egoistisk som ikke kan gi ham tiden han trenger også. Jeg vet ikke lenger hva jeg skal tro jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå