123-indianere Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Fant deg her jeg:-) Har sendt deg pm hvis du ikke har sett det.
winneboo Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hei Jo så det nå ikveld men har ikke rukket å svart ennå. Jeg har vært så heldig at hun dagmammaen du la ut info om for noen dager siden tok kontakt å sa at hun nå hadde en ledig plass for en av barna hadde fått barnehageplass Så imorra skal vi bort å hilse på Hun virker veldig hyggelig så håper at jenta mi vil trives der.
123-indianere Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Håper det kan komme til å fungere bra da:-) ellers sa hun kollegaen min at det var bare å ringe for det kunne godt være at du kunne få hjelp hos henne. Ring henne også og hør evt hvor hun har bhger og evt hva hun kan bidra med. La meg få høre hvordan det gikk da:-)
winneboo Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Oki høres bra ut Skal holde deg oppdatert om hva som skjer Tusen takk for hjelpen forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå