Marolla Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 ... klikker i vinkel når hun tas opp fra bade-balja? Siden hun er så glad i å bade, så gjør vi det 1 gang i uken. Ellers så syns jeg det er så greit å ta henne med i dusjen. Da holder hun seg rolig på stellebordet etterpå. Hun liker også å ligge på bad-gulvet og vente på at jeg har dusjet meg ferdig og kan ta henne med inn. Men disse bade dagene da... de er et stress. I dag skrek hun 2 timer etter at jeg tok henne opp!
Mrs. Bouquet Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Ja, men det har kommet seg litt nå. Tar henne rett i et hånkle og går rundt i huset med henne, tørker henne og så får hun ligge naken på gulvet en stund. Blir en del vasking av gulv, men som oftest tror jeg hun har tisst i vannet.
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 oi, det var sinna liten prinsesse det! auroraen min blir også sint når vi tar henne opp, men det hjelper å legge en klut på magen/brystet hennes, så jeg tror det handler mer om at hun syns det er litt kaldt å bli tatt opp.. dessuten får hun alltid pupp etterpå, som nest siste ledd i kveldsrutinen,og da er det glemt at hun var litt sint..
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 La henne bade mer enn 1 gang i uken kanskje?
Diva Muffin Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Min blir også rimelig grinete når jeg tar henne opp, men hun hyler ikke i 2 timer etterpå, heldigvis. Vet ikke om det blir kaldt, eller om hun bare blir forbanna fordi hun er så glad i å bade.
Marolla Skrevet 20. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2007 Hun nekter å ta puppen når hun er sinna. Tidligere badet hun hver tredje dag, men det var samme grineleksa da.
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 aha. ja, vi hadde en sånn runde her i kveld også, men det var rett og slett fordi hun var for trøtt. forsøkt å bade henne på et annet tidspunkt på dagen?
Marolla Skrevet 20. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2007 Har prøvd å bade henne både til morgen middag og kvelds, men blir like sint. Hadde samme reaksjon da vi badet hver tredje dag også.
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 men når dere dusjer går det altså helt problemfritt? så snodig?! prøve å bade henne lenger da, til vannet er kaldt og hun ikke vil være der mer? neimen om jeg vet.... det går seg vel kanskje til etterhvert som hun blir eldre?
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Hvor gammel er hun? Sønnen min var også sånn og er sånn enda. Han bader nå hver dag etter barnehagen sitter der en time eller noe å koser seg skikkelig. Kanskje prøve å bade henne oftere?
Marolla Skrevet 20. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2007 Jeg håper det ja I dag badet vi til vannet ble kaldt, men hun ville likevel være der. Hvis vi bader i badekar sammen, så blir hun heller ikke så sint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå