Gå til innhold

Drikkeflasker i barnehage!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor det går an å få tak i billige drikkeflasker til barn? Sånn med sportstut eller hva det heter :) Alle forslag mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om alle barna tar med seg hver sin imsdal flaske?

Eller få en lokal sportsbutikk til å sponse?

Skrevet

matbutikken, lekebutikken eller sportsbutikken.

Det aller billigste er nok å kjøpe en flaske olden og bruke den som drikkeflaske videre:)

Skrevet

det tenkte jeg ikke på.. men går ikke de lett i stykker da? de skal ha en hver på plassen sin sånn at de slipper å drikke av krana. vi har ikke plass til å henge opp kopper.. kjedelig og lite miljøvennlig med engangskopper

Skrevet

Bare ett lite tips... prinsesseflaskene de harpå europris lekker... ihvertfall gjør vår de... sørg for å kjøpe en flaske som ikke lekker så slipper ungen din å gå klissvåt

Skrevet

Spør du som ped.leder/ansatt? Det er vel foreldrene som skal kjøpe flasker til barna?!

Skrevet

Vi kjøpte på Åhlens. Vet ikke hvordan den virker enda.

Skrevet

Imsdalsflasker og andre engangsflasker er bakteriebomber om de brukes mange ganger. Kjøp en flaske som tåler å bli vasket i oppvaskmaskin :-D

Skrevet

Jeg spør som ansatt ja.. på den andre avdelingen på barnehagen har barna kopper som er kjøpt av barnehage. da blir det vel litt urettferdig om foreldrene må kjøpe til sine barn. vet det er "bare en drikkeflaske" men mange tenker faktisk sånn. Tror det er foreslått av foreldrerådet at foreldrerådet kan kjøpe kopper/flasker. Mange foreldre synes det ekkelt at barna drikker av samme kran

Skrevet

Ja de må tåle oppvaskmaskin.. Er jo regler på hvor ofte de må bli vasket tror jeg.. 1-2 ganger i uka eller noe. Hva med sånne aluminiumsflasker da?

Skrevet

Viste ikke at imsdal flaskene var engangsflasker, her går dem tur etter tur i oppvaskmaskina :)

Skrevet

Matvarebutikkene her har noen til en rimlig penge.. tror jeg betalte under 30 kr for den jeg kjøpte til snuppa.. de hadde rosa, lille, blå og grønn med forskjellige figurer på=)

Skrevet

Imsdalsflasker har nå jeg i oppvaskmaskina 1 gang til dagen, tåler det de her iallefall ?=

Skrevet

Nille kanskje.

I barnehagen jeg jobbet i, hadde de en kasse med plastkopper som de hadde med hjemmeifra. Denne kassen ble tatt ut sammen med ei kanne med vann i ute-tiden. Er barnet tørst når de leker inne, så løper de og henter koppen sin og ber en ansatt om å fylle den med vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...