Gå til innhold

Kjønn - ultralyd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det man kan se hvilket kjønn det er? Skjønner at det vil variere noe, men hva er vanlig? Jeg har ikke fått ultralyd før i uke 21 fordi det var så stor kø, så vurderer da privat ultralyd før dette. Er i 15 + 1 nå.

 

Tusen takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha venta til den ordinære ul,da det er sikrere å få "riktig" kjønn. lett å ta feil før. meen,skjønner du e gira på å vite,så det må bli en vurderings sak for deg da:)

Skrevet

jeg ville ha venta til uke 18-19 med å bestille en ekstra ul time om du må vite det før du skal i uke 21......

Skrevet

man ser det nødvendigvis ikke bedre i uke 21 fikk jeg høre..ofte er det lettere å se på et tidligere stadie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...