Nr 2 i magen:) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Når er det man kan se hvilket kjønn det er? Skjønner at det vil variere noe, men hva er vanlig? Jeg har ikke fått ultralyd før i uke 21 fordi det var så stor kø, så vurderer da privat ultralyd før dette. Er i 15 + 1 nå. Tusen takk for svar:)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 jeg ville ha venta til den ordinære ul,da det er sikrere å få "riktig" kjønn. lett å ta feil før. meen,skjønner du e gira på å vite,så det må bli en vurderings sak for deg da:)
pandabjørn Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 jeg ville ha venta til uke 18-19 med å bestille en ekstra ul time om du må vite det før du skal i uke 21......
prøvekluten+3små Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 man ser det nødvendigvis ikke bedre i uke 21 fikk jeg høre..ofte er det lettere å se på et tidligere stadie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå