Gå til innhold

UL på sykehuset buskerud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen som har vært og tatt ordinær ul der. Var en tur der i går og fikk ul, fordi jm ikke fant hjertelyd. (alt var i orden)Men det ul apparatet hun brukte var visst så dårlig så var ikke så mye detaljer man så der. Nå er jeg litt redd for at di skal bruke det samme apparatet når jeg skal på ordinær ul neste uke. Ser at jeg skal på samme avdeling da... Noen som har erfaring derifra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Hei. var på ultralyd der 31 juli. Det gikk helt greit det, tror de så det de skulle. Eneste var at babyen vår bare ville sove, så det var til å begynne med ikke så lett å få sett ham forfra. Det var heller ikke noe ventetid før timen. Tror de har halt grei ultralyd der, men nå har jeg ikke vært noen andre steder, bortsett fra på gyn.klinikken.

Skrevet

har vært på ultrallyd på BSS og er kjempefornøyd. bildene er akkurat som alle andre sine bilder. vi så barnet tydelig på skjermen. får ikke bedre bilder uten å dra på 3D.

gled deg det er morro på kino(hehe)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemld. Jeg gleder meg såå mye. Vet jo på forhånd at alt er i orden også, så da er det bare og nyte synet av verdens skjønneste baby:)

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Jeg var der i går, og synes vi fikk se masse. En liten tissefant fant hun til og med. Alt så helt fint ut, og ho som jobba der var flink, og forklarte hva hun gjorde og hva vi så hele tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...