Gå til innhold

Bare en liten ting om reima..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg blir halshogd nå... men vi arvet en reima tec dress.. og jeg skjønner ikke hva som er så fantastisk med den..? den billige vi har er jo tusen ganger bedre!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken billigdress har du da? skal nemlig ha en billig en også hehe :)

Skrevet

en jeg kjøpte på cubus i fjor...lurer på om det er lassie den heter...

Skrevet

er det ikke Reima som lager Lassie .Jeg kjøpte lassie votter på barn og utstyr i fjor og mener å huske de sa noe om at det var reima som laget de.

Skrevet

er jo ikke noe feil med den.. men syns ikke den er bedre enn de billige.. er jo bare en helt vanlig ok dress ikke noe som absolutt er ett must liksom...:) den er grei men hadde ikke gaddet å kastet vekk så mye penger på en dress som eg kunne fått minst like god til halve prisen..

 

men er vel egentlig nok av disse diskusjonene=P

Skrevet

Det vet jeg ikke..skal springe å sjekke..:)

Skrevet

Den siste setningen, der sa du det!

Skrevet

er ikke reima som lager de.. står twinkle som merke og det er jo ett typisk cubusmerke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...