uups123 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Vet jeg blir halshogd nå... men vi arvet en reima tec dress.. og jeg skjønner ikke hva som er så fantastisk med den..? den billige vi har er jo tusen ganger bedre!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hvilken billigdress har du da? skal nemlig ha en billig en også hehe
uups123 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 en jeg kjøpte på cubus i fjor...lurer på om det er lassie den heter...
3stk Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 er det ikke Reima som lager Lassie .Jeg kjøpte lassie votter på barn og utstyr i fjor og mener å huske de sa noe om at det var reima som laget de.
uups123 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2007 er jo ikke noe feil med den.. men syns ikke den er bedre enn de billige.. er jo bare en helt vanlig ok dress ikke noe som absolutt er ett must liksom... den er grei men hadde ikke gaddet å kastet vekk så mye penger på en dress som eg kunne fått minst like god til halve prisen.. men er vel egentlig nok av disse diskusjonene=P
uups123 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2007 Det vet jeg ikke..skal springe å sjekke..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Den siste setningen, der sa du det!
uups123 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2007 er ikke reima som lager de.. står twinkle som merke og det er jo ett typisk cubusmerke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå