Gå til innhold

"Ondt" under sex

KnockedUp har født ei lita pie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd at det plutselig gjør litt mer "ondt" når en har sex..Ikke direkte ondt, men at ting kjennes litt bedre, og det føles som om det er noe han dulter borti helt der oppe...Vanskelig forklare, men håper dere skjønner hva jeg mener...Hva kan dette komme av tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det ofte sånn rundt EL. Tror det har noe med plasseringen av livmortappen å gjøre, men jeg er ikke sikker;)

Skrevet

Tror jeg må signere *dreamer* her. Jeg har det også ofte slik rundt det jeg tror er EL tidene mine...

Skrevet

Har det akkurat på samme måte. Vett ikke hva det er,men kunne ønske at noen visste d.

Skrevet

Ojojoj:) Så spennende, kanskje det er el til meg nå da:) Jeg har ikke lagt noe spesielt merke til det der når jeg gikk på p pillen, men nå er det noe helt annet!! Godt vite det er flere som har det sånn da:)

Skrevet

jeg hadde det sånn i går når vi hadde sex, tok en test i dag som viste svaaaaak positiv, tørr ikke å juble helt enda, men kan få vondt oppi der når man er gravid?akkurat som han dytter borti noe ja..

Skrevet

Hmm..ja kan man det tro...Jeg vet hvertfall ikke...Har lite peiling på det der, hehe!!!

Skrevet

Tonje22, sånn hadde jeg det i går også... Føler på meg at jeg er gravid, men venter egentlig ikke mensen før om en uke så er for tidlig å teste... Har ikke merket noe til dette før... merkelige greier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...