Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hvordan kommer dere dere gjennom hverdagen? Synes det er helt grusomt, klarer ikke å stå i mer enn et par minutter av gangen, før det blir uutholdelig. Å gå på do og skite er et mareritt, må vente til det kommer av seg selv, klarer ikke å presse fordi det gjør så vondt i underlivet, og jeg må sitte og presse hånden mot underlivet for å i det hele tatt klare å sitte der, sitte på huk er like ille. Nå er jeg heldigvis allerede sykemeldt for noe annet, men likevel har jeg problemer i hverdagen, har jo et barn fra før som krever sitt også. Hva gjør dere for å lette på plagene? Alle tips mottaes med stor takk!!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hei! Kjøp salve på apoteket, står under mage skiltet:) Sheriproct eller en eller annen anal salve... husker ikke navnet. De hjelper på dette. Du kan prøve å lindre med lit honning til du får kjøpt det... Og grønnsåpebad (sett deg i en bøtte:)) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 jm sa til meg; ikke stå om du kan sitte, ikke sitt om du kan ligge. Dette prøver jeg å følge så godt jeg kan, men det er en smertefull hverdag ja...:/ Har to barn til som krever sitt så vet hvordan du har det.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 dette hjelper IKKE!! ingeting som hjelper anna enn å fø ut ungen, så vi får holde ut :/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Jo, salvene hjelper så det ikke gjør så vondt. Lindrer... men blir ikke borte nei:(
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Huff, ja gynekologen ga meg beskjed om å ligge mest mulig med bena høyt, men kan jo ikke ligge og dra meg på sofaen hele dagen heller.. Synes det hjelper litt å holde hånden i skrittet og presse, men kan jo ikke gjøre det ute blandt folk, hehe.. Det burde jo finnes et hjelpemiddel elelr noe. Vi får prøve å finne opp noe vi da. Føler virkelig med dere andre som har det, er skikkelig grusomt. VI får bare slite oss gjennom det, men spørs om det blir flere barn her i gården. Er ikke engang halvveis i svangerskapet.. *Grøss og gru*
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 ja kanskje vi skulle funnet opp noe som presset på der nede, som du sier hjelper det å holde hånda og presse..... Gjør ofte det i dusjen, er jo så vondt å stå lenge om gangen...:/
Mamma TB Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 åreknuter i underlivet!!?kan det være det jeg har da,føler at barnet presser ut og når jeg går på do og skal tisse føles det som o jeg må tisse mer men det kommer ingenting.Er hoven og øm....mn ingen positiv utslag på uvi prøven.Så d var ikke det heller.Føler som om noe skal ramle ut når jeg står oppreist.Tungt å så bare i noen minutter.....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #9 Skrevet 22. september 2007 finn deg ett speil og se etter, høres ut som det er det du også er plaget med....:/ helt PYYYTON!!
Mamma TB Skrevet 22. september 2007 #11 Skrevet 22. september 2007 hva er åreknuter i underlivet,jeg fikk bare beskjed om at det kunne være hoet til babyen som hadde festet seg.å det var helt normalt.hvordan finner man ut at man har det?
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #12 Skrevet 22. september 2007 hmm.. synes ikke de er vonde i heletatt.. kjenner ikke noe til de, annet enn viss jeg kjenner etter. legen sa de kom til å forsvinne etter fødselen, men må se de ikke plager meg noenting!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 eh... åssen man ser det? For å si det mildt er jeg vel 5 ganger større nedentil enn normalt. Skikkeli hoven og klumpete....*griner*..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå