Bebis120408+150511 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 herregud,magen eser jo mer og mer ut allerede.. Flere som har opplevd dette? Tidligere har jeg bare vært hoven under navelen,men nå kommer magen over navelen også.. synes det er veldig tidlig.. klarer ikke holde inn magen...tarmene som tar plassen der kanskje!??
Brummeline3barnsmor Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 er bare 7 uker å har bjynnt å fått gravidmage...men dette er nr 3 da...
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Hah! Jeg hadde nå bra stor mage da jeg var 11 uker! Så ut som jeg var 5 mndr på vei, følte jeg. Man er ganske oppblåst da. Er ikke babyen som er så stor )
håper på fulltreff Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Ved forrige graviditet var jeg over i mammabukser ved 9 uker... Det er jo ikke babyen da, men på meg var det luft og dessverre noen kg ekstra. Var så kvalm at jeg gaflet i meg alt jeg fant. hehe. LYkke til med magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå