Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 badet babyen vår.. så tar pappaen frem en pakke ob i skapet fordi han skulle ha stellekremen der.. så sier han.. "sånne skal du putte oppi tissen din når du blir stor" var ikke det en ekkel kommentar? jeg reagerte med avsky og sinne og kjeftet.. syns det var så ekkelt.. æsj.. kvalm av han nå,..
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jo, den var et altfor langt stykke over kanten ja! Hadde blitt fly forbanna over en slik kommentar jeg også.
har fått lita pia Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 han mente sikkert ikke noe med det da..kanskje et forsøk på å være artig..men litt drøy ja..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Herregud, tror ikke han mente noe med det. Er liksom brått så ille når pappaene skal si noe sånt, er ikke rart de ikke tør så mye med jentebabyene sine lenger vettu (bading etc)!!!! Tror ikke han hadde reagert sånn om du hadde sagt det......
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 han ble nok litt flau da jeg klikket.. men han sa det var fordi "jeg tenker bare på fordi hun skal få mensen en gnag og hun skal snakke om det"
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 forutsatt at babyen er bitteliten, så gjør det jo ingenting da... leste dette for mannen min, han sa; "det er sånt jeg kunne funnet på å si det, hvis jeg ikke klarte å styre flåsinga mi" (feks en gang hun lå og trykket og trykket, fordi hun sleit littmed en bæsj, sa han; "ja, sånn føles det å føde, sier mammaen din, så pass på hva du driver med.." litt teit kanskje, ja, men det er vel kanskje litt sånn en pappa prøver å bli kjent med barnet sitt, lissom... de blir ofte så klønete, lissom...) jeg ville valgt å se på det med litt humor jeg. og evnt nevnt for han at han ikke trenger å fortsette med det... særlig å si at noe skal puttes opp i tissen, sier man sånt til et barn som forstår, kan en jo skremme henne, stakkars..
Kondis som en murstein Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Han mente nok ikke noe med det. Ordlegger seg litt rart noen ganger de mannfolka...
LisaColli Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 ja den var litt ekkel, men han trodde sikkert at han var artig sånne ting kan pappan her også finne på å si. jeg sier "nei huff, ikke si sånn da" og ler det bort.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 unnskyld da.. men jeg er libtt utsatt for misbruk da jeg var liten.. syns den var jævlig ekkel.. han presterte å kale meg en hore etterpå fordi jeg ble sint.. uff.. trist nå..
LisaColli Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 da skjønner jeg at du reagerer! vet han om det? be han å tenke litt mer over ting før han sier det
guttebassen Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 Eee..? Kalle deg hore? Er det du som skrev innlegget og? Den var vel litt drøy!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 nå var det vel snakk om tamponger... og ikke før ungen ble stor, så jeg skjønner jo at pappaen ikke koblet at dette skulle bli tolket i misbruk-retning.
Diva Muffin Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Et perfekt eksempel på en som åpner kjeften før han rekker å tenke. Heslig kommentar, men jeg ville ikke lagt mer i det. Det er faktisk mulig å overreagere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå