Gå til innhold

Trenger deres hjelp damer......................:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ e frisør å i morgen reiser æ på kurs oppi Bodø!!! Er mæ å ei te fra jobben som drar!! probleme e at på slike frisørkurs blir det ofte litt vin å div på både fredagskveld å lørdagskveld!!!!!

trenger gode råd om hvilke unskyldning æ skal bruke!!

Er 6+1 ca imorgen når vi drar!!

Må legge til at dei på jobben bare venter på at æ skal bli gravid , så hun som æ fer ilag med e jævlig nyrskjerig...............

kom med gode tips damer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt etikett på ei alkoholfri flaske snuppa!! ;)

 

Å i baren så ber du om alkoholfri øl i et glass! ;) Be om alkoholfrie drinka! ;)

 

Låvv ya schnuppa!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...