mamman te JM og M Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Æ e frisør å i morgen reiser æ på kurs oppi Bodø!!! Er mæ å ei te fra jobben som drar!! probleme e at på slike frisørkurs blir det ofte litt vin å div på både fredagskveld å lørdagskveld!!!!! trenger gode råd om hvilke unskyldning æ skal bruke!! Er 6+1 ca imorgen når vi drar!! Må legge til at dei på jobben bare venter på at æ skal bli gravid , så hun som æ fer ilag med e jævlig nyrskjerig............... kom med gode tips damer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Bytt etikett på ei alkoholfri flaske snuppa!! Å i baren så ber du om alkoholfri øl i et glass! Be om alkoholfrie drinka! Låvv ya schnuppa!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå