troika*22.01.08* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Så fortell oss BIM damer om det;). Det er nok av penger som skal brukes i løpet av de neste månedene, så hvis DU vet om et salg en eller annen plass eller evt et nettsted så gi beskjed om det;) Det er foorseten en del billig babyutstyr på babybest.no, der selger de alt mulig fra barnevogner til bilstoler. og kjøper du for 750 kr eller merre så er frakten gratis;))
veslamøy Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Skulle kjøpe lammeskinnspose av merket Kaiser, fant den på butikken Bebito, der kostet den 2300 kr.. Heldigvis bestemte jeg meg for og sjekke på internett før jeg kjøpte.. Fant den samme posen på barnashage.no til 1799 kr og det kostet ingenting i frakt!! Sparte dermed 500 kr!! Mye penger det :-))
troika*22.01.08* Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 dytter denne opp;)
anonymmm Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Jeg har ikke gjort et kupp, men de som fikk emmaljunga duovogna mi helt gratis gjorde det Alltid hyggelig å glede noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå