Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Det kommer helt ann på.. jeg har ømme pupper fra eggløsning til tanta kommer, men det er veldig forkjellig fra person til person. Da jeg ble gravid var puppene ømme omtrent fra EL, men de var skikkelig ømme i tiden jeg ventet tanta. Men jeg mistet dessverre, så er prøver igjen, vel og merke litt lenger enn deg :-) Du får ha masse lykke til og håper spiren sitter snart!
Ruttitutt :-) Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Jeg har det også fra el til ikm, husker ikke når jeg fikk de veldig ømme puppene da jeg var gravid sist. Men man kan nok få det veldig tidlig. Kroppen begynner å produsere hcg ca en uke etter el så alt etter det så kan de jo begynne å bli ømme pga en graviditet. .-)
Hera83 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Er ikke så mange dager siden EL, så det kan jo være tilfeldig at jeg har litt vondt nå. Er bare brystvortene som er ømme egentlig, men får jo se om en stund om det har klaffet på første forsøk! Lykke til begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå