Vestlending med to, snart tre? Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Vurderer å kjøpe denne. Noen som har noen erfaringer.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Vi har den. Fikk baby i november i fjor og brukte den i voggna i hele vinter. Den fungerte kjempefint. Hun har holdt seg god og varm der med lite klær. Har ofte brukt bare strømpebukse og body og et helseteppe pluss lue og hun har aldri vært kald. Den er fin å regulere også når hun begynte å sitte siden det er så stor åpning ved hodet. Nå bruker vi lammeskinnbunnen i sportsvogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå