Vestlending med to, snart tre? Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Her gir vi grøt til kvelds (kl 19), middag 16-17 og banan ca 12. Hvordan gjør andre det med maten? Gir dere vann i tillegg? Eller ammer dere bare i tillegg eller mme kanskje?
Kondis som en murstein Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Her får hun grøt på formiddagen (rundt 11), middag (smaksprøve) rundt kl 15 og grøt til kvelden igjen (rundt 18.30)... Får mm og vann i mellom og til maten )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå