Willy Wonka Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Skala 1-10 hvor spent jeg er? 100000000000...... Trodde dagene etter at jeg startet permen skulle gå sakte...men de flyr (hvertfall foreløpig). Skjønner at det begynner å bli alvor når svigerforeldre som bor langveis fra har begynt å spørre når det passer å komme på barselvisitt, om det er noe vi ønsker oss osv.. mmmmmm...så spennende!!
Gjest Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Så koselig! Savner virkelig de siste ukene før fødselen. Det å ligge i sengen på kvelden å prate med sambo om hvordan det kom til å bli, hvem det var som skulle komme ut av magen ol... Legge sammen alle de små klærne å se for seg hva man skulle ha på henne hjem fra sykehuset (ble noe helt annet for vi glemtte settet hjemme.. ) Nyt disse siste dagene, hverdagen kommer så alt for fort.
Mamma til to tette Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Du har så masse å glede deg til! Benytt tiden til å slappe masse av, ikke vaske ned huset ,-) Den siste tiden var ganske magisk egentlig, så forventningsfulle vi var. Begge gledet seg sånn til vi skulle ha en liten baby mellom oss i sengen. Nå får han komme over til oss hver morgen, like koselig hver dag for han bare stråler, storgliser, griper tærne sine og baaaabler i vei. Jeg slumrer litt og våkner av at han ligger opp ned i sengen he he. Tar litt tid før man kommer der da, i starten var vi bare helt fascinert over den lille søte gutten som holdt mor våken med alle smattelydene sine om natten...
Mamma til to tette Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Og når det gjelder hentesettet som min mor strikket så var det lille ALTFOR stort da vi skulle dra hjem. Lo så vi gren når vi prøvde å få det på ham. Og lo så vi gren igjen når det viste seg å passe perfekt..når lillegutt var 4 mnd. Sendte mms til min mor og hun holdt også på å le seg ihjel. Til hennes forsvar var han en bitteliten gutt ja...
Diva Muffin Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Åh, så spennende! Jeg kjenner faktisk misunnelsen stikker litt et lite sted, savnet etter en liten nyfødt kom visst mye fortere enn jeg skulle tro! Da jeg hadde 18 dager igjen til termin lå jeg forresten på fødestue 1 og brølte
<3 3 tette <3 Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 så kjekt :-) lykke til og kos deg masse når nurket deres kommer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå