Sentralstøvsugeren Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Gjør det vondt? Jeg har aldri kjent det før, men nå har jeg hatt vondt i egglederne siden i går kveld og er litt oppblåst - kan man plutselig kjenne begynne å merke den da?
*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg kjenner det veldig godt - er som mensmurringer og stikkinger i siden. Blir svimmel og kvalm i tillegg. Jeg kjente det ikke før etter jeg hadde fått førstemann.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Har begynt å kjenne det etter at jeg fikk tuppa er som litt milde menssmerter..
nickoline og supermann Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Mensmurring og litt stikking her også....
Mille** Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Kjennes ut som jeg får mensen, altså som dagene før mensen kommer, milde smerter og oppblåst i magen. Har alltid kjent det, bortsett fra når jeg har brukt prevansjon.
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 Høres ut som det jeg har da...........Merkelig - har ikke kjent det etter noen av de andre fødslene....., men jeg overlever vel det og:):) Er dere foressten oppblåste og? Og hvor mange dager varer det hos dere?
Bratsj Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Samme her, kjennes som menssmerter, og kom først da jeg hadde fått førstemann. Etter andremann er smertene blitt enda tydeligere. kjipt... Blir nesten som å ha mensen to ganger i måneden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå