Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 er det noen her som vet hvor mye minstebeløpet for uføretrygd ligger på? og hvor mye du får i tillegg for ett barn?
Kamomille Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 barnetillegget er på 27 kr dagen pr barn du forsørger. Når det gjelder beløp kommer det ann på om du regnes som vanlig ufør eller ung ufør
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 blir vel ung ufør, da
AnonymMamma Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Kan jeg spørre om hvorfor du får det?
winneboo Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Tror det er sånn vis du er ung ufør og uførepensjonist så blir tilleggspensjonen beregnet etter et poengtall på 3,30 eller noe å hvis du er ung ufør og mottar tidsbegrenset uførestønad så blir stønaden beregnet etter de samme bestemmelsene som gjelder for beregning av rehabiliteringspenger til de unge uføre. Du kan lese mer om det i folketrygd loven paragraf 3-21 og 10-10. Er visst særegne regler for unge uføre. Å så må du først gjennom en prosess med attføring, rehabliteringspenger,osv, men den prosessen regner jeg med du allerede har vært i gjennom Tillegget for ett barn husker jeg desverre ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå