Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Hvilken farge ville dere valgt på kjole til et vinterbryllup? Har lyst på en kjole som kan passe fint på sommeren også så tenker at det er greit å holde seg unna altfor mørke farger. Jeg har normal hudfarge og er lys/mellomblond. Har tenkt litt på lyseblått, andre farger som kunne vært fint? skal få sydd kjole så kan velge hvilken farge jeg vil Herregud, alt man skal gruble over *rister på hodet*
meg & to små vampyrer Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 En varm grønfarge eller dyprødt? Om man kler det altså.
It's all about me Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Det høres som vi har de samme fargene og selv er jeg veldig glad i lyse blått. Det har jeg brukt året rundt, sommer som vinter.
EnUndreneMor Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 serise eller turkis.. åå det er farver jeg elsker:D hehe oxo kan du jo ta brun uten sol så blir det jo kjempe fint:)
*Olivia* Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Lavendel farget eeelsker den fargen
*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Samme fager som meg du, og jeg er veldig glad i babyrosa og lyseblått....og er fin i det syns jeg;o)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Har en lekker coctailkjole i dyp rødt fra før så det blir litt unødvendig med en til har tenkt litt på grønn også, er veldig glad i grønt, men det synes så godt hehehe.. Tenkte at det kanskje kunne være fint med lyseblå kjole og sølvsko og veske, har en kremhvit kåpe som jeg kunne hatt utenpå i kirken o.l. Uff, nå fikk jeg jo litt lyst på grønn også da
Gjest Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Skal dra å spraye meg først ja hehe ikke så lekkert med melkehvit hud i lang kjole hehehe.. Lavendel er en nydelig farge, men jeg kler det så absolutt ikke :-S
Monajenten Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Jeg tenkte også lyseblå. Eller litt sånn isblå, litt mer mot det turkise, i et litt sånn skimrende stoff. *sukk*
Nicita73 Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Jeg ville valgt en fin jordfarge til vinterbryllup:)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 ja er sånnd en er monajenten ikke matt og veeeldig lysblå, mer sånn isblå med litt skinn i.. Tror jeg går for det, eller grønn som en foreslo her oppe, jeg pleier å kle grønt. Er så vanskelig å bestemme seg, vil jo bli fornøyd hehe, men jeg ombestemme rmeg jo hvert 2 minutt..
Monajenten Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Sukk...og så skulle du hatt buet v-utringning, og lang kjole med bittelitt slep bak, og chiffonermer med vidde nederst..... *ser for meg kjolen på millimeteren*
Gjest Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 så en til skrev det. men jeg ville nok valgt en lys blå jeg.evt en som kan ha en tone turkist i seg- uten at det ser for turkist ut. det er så fint.. også er det like fint sommer som vinter.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Hehehe du er så søt hadde du bodd i nærheten så skulle jeg ansatt deg til å sy kjole til meg ja!
Monajenten Skrevet 20. september 2007 #15 Skrevet 20. september 2007 Hihi:) Ble skikkelig inspirert her jeg!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. september 2007 #16 Skrevet 20. september 2007 Fikk sydd en brun kjole engang i silke stoff kjøpt i Thailand. Den er skikkelig fiiiin:o) Sydde liten pompøs veske til også. Synes brunt er så pent til lyst hår. Denne kjolen ble sydd til et bryllupp i mars.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #17 Skrevet 20. september 2007 Ja brunt er kjempe fint men i og md at så og si 90 % av hele garderoben min består av brunt så vil jeg gjerne ha en litt annen farge akkurat denne gangen hehe, har faktisk fått forbud denne gangen mot å kjøpe brunt (sikkertd erfor jeg synes det er så vanskelig hehe, eier jo ingenting i klare farger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå