Gå til innhold

Hvilke stövletter likte du, sug lut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæh, ser du meg blant støvlettene??

Å nei, nå ser jeg at dette er en time gammelt - har ikke sett det før, da, sårri mæi assa.

Vel, egentlig tror jeg det bor en tøs i mitt indre, men denne tøsen er dårlig forenlig med mitt øvrige liv, min garderobe og min kropp. Tøsen vil nemlig ha ni cm stiletthæl. Jeg driver og forsøker å oppdra tøsen, så jeg har ikke innvilget noe støvelkjøp i det hele tatt, men i stedet beroliget henne med en passe syndig kjole før i dag. Men nå skriker hun at kjolen vil ha støvler til... veit ikke hva jeg skal gjøre med det.

Skrevet

9 cm? Det blir bare hvis jeg sitter hele tiden.

Skrevet

De var jammen dyrere enn de jeg bestilte.

Skrevet

Jeg sa til tøsen at så lenge hun ikke gidder vaske bilen får hun ikke støvler til totusen spenn. Det virka.

Skrevet

Jeg har lett etter stövletter i mange aar, saa jeg unnskylder det saann.

Skrevet

Du har rett og slett fred med din indre tøs. Du er rett og slett på et høyere åndelig plan enn meg, jeg kommer antakelig til å bli gjenfødt som skolopender.

Skrevet

Det hörtes fantastisk ut naar du sier det slik.

Skrevet

Bare de som har et avklart forhold til seg selv og sine støvletter og bikinier er i besittelse av den sinnsro og det overblikk som skal til for å avgjøre hvordan man best innreder et rødt hus i skogen. Andre, laverestående individer, spesielt de uten bikini, er helt uten talerett når det gjelder elementer som går til lager på låven, evt rett på det lokale skolekorpsets loppegalla.

...forty cents more for the next three minutes...

Skrevet

Hvis jeg blir fornöyd med disse stövlettene og jeg vil kjöpe et par til, vet jeg at jeg din fulle stötte.

Sinnsroen har senket seg og jeg gaar til sengs med et smil i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...