Gå til innhold

stellebord fra ikea...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det der som er ganske tynt i tre hehe..

er det noen av dere som har kjpøt det?

er det lett?

vi har et lite bad og hadde tenkt å buke en stellematte oppå 3 skap som er på badet (det er plate åppå skapene;))

men så er den så god å bruke til klær som man skal ha på oss dagen etter og andre ting på hehe...

så tenkte jeg at viss det ikke er så tungt så kan vi jo kjøpe et sånnet som vi bare løfter inn på badet når vi skal skifte bleie:)

eller synest dere dette virker bakvendt??hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ingen som har kjøpt dette?:)

Skrevet

Hvis du tenker på det stellebordet som er tre-farget, og koster rundt 200 kroner, så har vi kjøpt det ja. Vet ikke hvor mye vi kommer til å bruke det, men det er jo greit å ha et lite stellebord på badet syntes vi. Tror ikke at alle bleier blir skiftet der for å si det sånn. Det ser mye spinklere ut enn det er. En venninne av meg har brukt et helt likt til to døtre, og de har vært veldig fornøyd! Har man ikke plass til større, så er dette en god løsning! Og billig!

Skrevet

om dere orker å løfte det inn å ut så er det jo en løsning som ikke er så dum! men personlig vill jeg heller brukt de skapene som allerede er på badet.. og bare vært flink til å rydde opp etter stell! klær til dagen etter kan man jo legge et annet sted..

men dette var da min mening=)

Skrevet

Forrige gang hadde vi et lite bad,og hadde ikke mulighet å få inn et stellebord. MEN på Ikea har de ett som du kan montere på veggen! Det var kjempesupert for oss,og da ble det ikke trangt om plassen. Når du ikke bruker det,så løfter du det opp og fester det på veggen. Har også mange fine plastlommer som du kan oppbevare ting i. Det fungerte kjempefint for våres del ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...