Gå til innhold

Faen steike, de jävla gardinene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater aa stryke gardiner. Ser ikke ut!

Er det ikke litt kult ut noen gardiner i et stort hus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten litt kult med rukkete gardiner også hvis de er rukkete nok.

Skrevet

Genialt! Jeg bare gjör de verre enn de er i utgangspunktet.

Skrevet

Gammel dobbeltarbeidende råd: Fukt dem å ta de i tørketrommelen. Ta de ut før de er helt tørre, og heng de opp med en gang. Men sjekk om de krymper før du starter prosessen.

Skrevet

Jeg bruker ikke törketrommel, men har begynt aa stryke de mens de enda er fuktig. Men naar jeg naa henger de opp er de fine ved toppen, men blir mer og mer vid nedover. Hehehe

Skrevet

Persienner eller noe kanskje? Greit å ha noe man kan gjemme seg bak når man går naken rundt og knasker en gulerot eller noe.

Skrevet

Jeg og. Jeg klarer meg godt med persienner. Men dersom huset til Süsse er en rødmalt stue i skauen, slik jeg bare ser for meg, så blir det kansje litt døllt med persienner/ lameller.. .

Men til spørsmålet: blir de ikke rette av seg selv når de bare får henge der litt?

Skrevet

Hehe, det er ingen aa gjemme seg for her.

Skrevet

Med de store rommene vaare tror jeg det vil bli litt tomt uten noen gardiner...

Jeg henger de opp, saa faar vi se om de blir bedre. Jeg kan bare si at M har prövd aa stryke de.

Skrevet

Har du fremdeles ikke fått aa'er, oe'er og ae'er på tastaturet ditt?

Skrevet

Er jo litt dumt viss en elg bare skulle kunne se rett inn liksom.

Skrevet

Nei, det er samme laptop`en dessverre og det ble ikke automatisk skiftet ved grensa. Jeg kan finne de kodene etterhvert for aa faa de rette bokstavene..

Skrevet

Hehehe. Det var 3 raadyr utenfor her en kveld og de glante fält ja!

Skrevet

Heller lys enn gardiner. Med mindre du har gjenboere er gardiner unødvendig. På den annen side er jeg mørkredd i hus (ikke ute) så om jeg hadde bodd på bakkeplan måtte jeg hatt blendingsgardiner.

Skrevet

Det mest fornuftige som alltid virker. Gammeldags stivelse, og hver enkelt gardin grundig. Du tar kun de du orker og begynner du å slurve, legger du vekk til neste dag. I en rød stue? her i landet, trenger du gardiner når vinteren kommer, fordi det alltid er varmetap fra vinduene. (selv de beste) Gardiner hjelper noe.

Det dyreste: Send dem til et renseri og la de gjøre jobben.

Jeg er der innimellom sjøl. med 25 meter gardiner i stuene.

Skrevet

Klart! Det er jo ikke hver dag de får se damer i bikini og støvletter henge opp gardiner i skogene deromkring vel.

Skrevet

Her har jeg flyttet paa smaabruk, prekäs :D Fra Rivieraen til laaaangt uti huttiheita. Huset er faktisk rödt. Varmetap blir det sikkert, men vi merker det ikke saa godt siden vi har vannbaaren varme. Men det er kanskje litt greit aa ha noe aa trekke for (hvis jeg blir alene hjemme noen gang).

Skrevet

Tror ikke det er saa mange hippe damer som meg i bögda her nei *fnis* De fleste gaar i drilledressen og fleecejakka.

Skrevet

Jeg beklager, men jeg har vanskelig for å se for meg deg i fleece og grillings. Det kan komme til å bli en lang og kald vinter ( fniis..)

Skrevet

Jeg har ikke noe fleece og grillinge heller. Jeg skal ha de nye stövlettene og ull fra Nöstebarn. Saa de hadde til voksne ogsaa ;)

Skrevet

Jeg skulle ønske de lagte Bæ-dresser til voksne og. De ser så herlige ut å leke i.

Ser for meg nydelige kalveskinnstøvletter og nøstebarnullfleecen :-D

Skrevet

Vent litt da, skal sende deg link av stövlettene paa msn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...