Gå til innhold

SKRYTESTAFETT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var det på tide med en slik en igjen!

og jeg begynner med å skryte av onam;

fordi hun er så flink og holder ut fordi hun vil amme, selvom hun får vondter og problemer nok til at enhver kunne gitt opp!

*beundre*

stafettpinnen er herved levert videre. Hvem vil DU skryte av i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ah... ja, isåfall vil jeg skryte litt av deg VinterSol; fordi du alltid holder humøret oppe, poster koslige tråder, og hjelpsomme, koslige svar til alle - og det har du forsåvidt gjort sålenge jeg kan huske... vil si helt fra BiM og 3.trimester slik jeg husker det da ;)

Skrevet

å, næmmen det var koselig, for nå holdt jeg nesten på å bli litt lei meg her! (se tråden "alle snakker om at det var så mye bedre før.."

å, hvordan er det å være trebarnsmor?? mannen min og jeg begynner å leke med tanken på en til etterhvert... men jeg vet neimen ikke hvordan det kommer til å bli!?! hihi.. kanskje du må svare meg i en annen tråd...

Skrevet

Jeg vil skryte av ammehjelper expat som spesielt er å finne inne på ammedebatten.. Hun har gitt masse gode råd og jeg slipper stort sett å skrive inn selv for der er allerede et spørsmål jeg lurer på blitt besvart.. Det er selvfølgelig mange andre jeg også kunne skryte av her, men hennes navn har jeg "merket" meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...