Gå til innhold

Skal si trendene skifter voldsomt her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vinter og i vår var det om å gjøre å være den perfekte, oppofrende, selvutslettende mor.

I høst er alt lov, alt er bra og de som har motforestillinger er hysteriske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, har du lagt merke til at det er veldig forskjellig stemning ettersom når man er her på døgnet også?

Skrevet

Jeg er ganske så ny her, jeg...ble oppfordret til å bli en dibber....men nei, dette er jo bare deprimerende greier....så mange umodne damer, og ikke minst frekke, lite hyggelige mødre. Blir jo nesten redd ved tanken på at mange av disse har små barn de skal oppdra.

Skrevet

hvordan er stemingen annerledes...hyggeligere på dagen?

Skrevet

Jeg personlig følger den alltid aktuelle trenden der jeg lar barn og hus segle sin egen sjø, og bruker all ledig tid på å diskutere lavmålstema på bim'en.

Skrevet

Noe koselig stemning er det hvetfall ikke her inne.. Men klarer liksom ikke helt å slutte heller. Men er mest aktiv inne på et annet og MYE hyggeligere forum.

Skrevet

Det brukte ikke å være sånn her, og jeg er blitt kjent med flere dibbere gjennom mine to barn, fantastiske mennesker alle sammen. Tror nok det bare er noen få aktive som sprer gift, men de ødelegger det som kunne vært et hyggelig forum.

Skrevet

Var her "hele dagen" før....men nå er jeg inne kanskje 1 gang i uka og mindre skal det bli. Merker at det gir meg ikke noe, lurer jeg på ting har jeg omgangskrets med barn, HS og en mamma jeg kan spørre. Men ikke minst - stoler på mitt eget morsinnstinkt og magefølelse. Tror mange av de kvalme innleggene er skrevet av folk som ikke har et dugg av tro på seg selv og egen morfølelse/innstinkt/magefølelse. Lurer på hvordan de er i virkeligheten. Sikkert særdeles sjarmerende damer....NOT

Skrevet

Jeg er ikke plagsomt mye på DiB, som noen her sier, det gir meg ikke så mye og stemningen er så som så.

Men det er jo tydeligvis mange som er misfornøyde, hvorfor lager ikke dere hyggelige tråder, eller svarer på andres hyggelige tråder for å snu trenden? Det er jo som dere sier mye negativt her, men det hjelper jo ikke bare å klage på det, man må jo gjøre noe selv også? Det har jo potensiale til å være et hyggelig forum dette, men da må man ta vare på de fornuftige menneskene her inne, gi dem respons og være litt aktive selv? Og ikke minst, overse de bedrevitende kranglevorne damene som også fins her?

Mener ikke å være nedlatende nå altså, bare et forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...