Blåveis Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Det er støvlett tid igjen - og jeg har som vanlig lyst på nye..... Men jeg har jo endel fra før ; 1 par brune flat hæl billige 1 par svarte høøøy hæl til å ha utenpå bukse-billige 1 par brune med høy hæl til bukse 1 par svarte med høy hæl til skjørt og bukse 1 par brune til fine selskap-billige Og nå har jeg sett et par brune og to par svarte som jeg har sååå lyst på. Flere som meg ?
lille je Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Ett par svindyre lysebrune for å ha utenpå bukse Ett par svarte, spisse med høy hæl til kjole o.l. Ett par ankelstøvletter med litt hæl, billige, bare sånn til bukse istedet for joggesko hvis man skal ta seg LITT bedre ut:) ett par billige svarte ganske lave med liten hæl... utgåtte.
LegallyBlond Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Haaater å gå i støvletter... Men har ett par ok camperstøvletter med helt flat såle ( den litt fine typen, ikke de standardskoene/støvlettene), sorte med noen mønster på siden. De har jeg brukt litt. Så har jeg Ilse Jacobsen støvler til våte og/eller kalde dager - vet at det ikke er støvletter men er det nærmeste jeg kommer som er ok å gå i.
LegallyBlond Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Camper skoene er til skjørt/kjole/ evt. inni buksen
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Haha,jeg har mye flere støvletter enn bukser og skjørt,for å si det slik...Til veldig varierende priser.Jeg har totalt dilla på støvletter:)
Gjest Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Et par høye lysebrune til å ha utenpå bukser Et par mørk brune som rekker til midt på leggen og har skyhøye stilettheler Et par svarte passe høye som kan brukes til alt Et par svarte ankel støvletter Må nok ha noen nye i år også, har ingen flate
Blåveis Skrevet 20. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2007 Det er bra å høre - det rettferdiggjør liksom kjøp hvis andre også har mange ; - ))
Gjest Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 3 par, alle sånn bare litt over ankelen, et par svarte spisse med halvhøy hæl, til "penbruk", et par svarte med brun tå og lav hæl, til bukse, og et par brune med litt stasj på, elsker dem til bukse. Trenger absolutt ikke flere.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Altfor mange...........:-/ Hadde faktisk en opprydning og ga bort en hel sekk med støvletter og sko med høye hæler for en liten stund siden........ Ja, jeg har alltid hatt skodilla......men har prøvd å begrense meg siste par år........
mei Skrevet 20. september 2007 #11 Skrevet 20. september 2007 1 par sorte snørestøvletter 1 par sorte støvletter m spiss tupp 1 par sorte støvletter m rundere tupp 1 par sorte støvletter m lavere hel 1 par mørkebrune semskede støvletter 1 par brune støvletter med halvhøy hel 1 par lysebrune støvletter
Diva Muffin Skrevet 20. september 2007 #12 Skrevet 20. september 2007 Et par skitfine, svarte høye i ekte skinn fra Din Sko (de har faktisk det og) med 8 cm hæl.. jeg er 178. Et par bestemor Duck-støvletter fra samme sted, svarte de og. Et par flinkis-støvletter i svart skinn, 4 cm hæl og snøring. Jeg føler meg veldig pertentlig i dem. Husker ikke hvor de er fra, bare at jeg synes det var helt greit å bruke 1800 kr. Det var før jeg ble mor, med andre ord. I høst har jeg lyst på et par sjokoladebrune med lav hæl, helst med snøring bak. Og jeg drømmer om flere fra Merete Fonnesberg.
Nyseryllikberta Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Et par knehøye svarte med hæl Et par knehøye svarte flate Et par lysebrune halvhøye, rund tå, ganske flate Et par turkise a-la Uggs, innmari gode når det er iskaldt, har ikke hjerte til å kvitte meg med de.. Et par patchwork-mønstrete lys med firkanta hæl Et par svarte ankel-boots med høy hæl og spis tå Et par hvite ankel-boots ditto Et par halvhøye svarte med ganske høy hæl Et par halvhøye svarte i semska med ganske høy hæl Nå vil jeg ha et par røde støvletter eller no i den dur;) Ps - har "samla" i noen år, lite flink til å kaste ja...
Mrs. Bouquet Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Jeg vet ikke, slang de opp på loftet i fjor når jeg gikk gravid. Kjøpte meg ett par svarte skinn på skoringen til 1800 kr etter fødselen, og der faktisk gode å gå i. Gidder ikke ta de ned fra loftet enda da jeg er mer en aktiv friluftsliv-mamma, enn en pent kledd kjøpesenter-mamma.( ikke for å forneme noen, da jeg vet man ikke trenger å henge på kjøpesenter halve livet selv om man liker støvletter)
123-indianere Skrevet 20. september 2007 #15 Skrevet 20. september 2007 to par sorte lave med høy hel ett par sorte lave med lav hel ett par sorte med mellom hel ett par sjoko brune høye med høy hel ett par beige høye md høy hel ett par beige høye med lav hel ett par rosa høye med lav hel ett par rosa høye med høy hel ett par røde høye md høy hel ca ti par sorte høye med høye og lave heler ett par krokodilleskinn sort/brun/beige lave med høy hel ett par krokodilleskinn rosa/sorte/ bune høye med høy hel det er det jeg kommer på. Hva som ligger på loftet aner jeg ikke, men flere kasser og søplesekker. Kanskje på tide å sortere litt.... Mannen i huset blir GAL av alle sko og støvletter som ligger i alle skap og der det er plass.... Jeg har sko fetisj.. snakket med bestemor på 95 i sted og hun nevner alltid fra jeg var ca 3 år og begynte å dra henne med på søndagstur i Oslo by for å se på sko i butikkvinduene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå