Gå til innhold

Kan akupunktur hindre at egget fester seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har EL i disse dager, og har time til akupunktur i slutten av neste uke. Det er vel da et eventuelt befruktet egg vil feste seg. Kan en akupunkturtime da forhindre at egget fester seg? At det liksom blir "forstyrret" av nålene? Har litt for lite kompetanse på dette området jeg:-) Håper noen kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si i fra til akupunktøren hvor i syklusen du er, så setter h*n de "riktige" stedene

Skrevet

Han vet hvor jeg er i syklus, men det virker ikke som han tar hensyn til det. Ikke sikkert han trenger heller men jeg er litt usikker på hans profesjonalitet. Sikkert bare tøys av meg men...

Skrevet

Tror ikke at akupunkturtimen forhinder at egget fester seg, heller tvert i mot. Akupunktøren setter nålene etter hvor du er i syklusen, om det er før eller etter eggløsning, eller i eggløsningsfasen.

Jeg var selv til akupunktur i dag, og jeg er på dag 14 i syklusen og da setter han nåler for å stimulere eggløsningen. Så nå må jeg og min kjære må hoppe masse i høyet den kommende uken :-)

Skrevet

Okei. Takk for svar jenter. Betryggende å høre det fra dere:-) Mye kunnskap her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...