Gå til innhold

nå har jeg bestilt tøybleier da...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bestemte meg for noen billige noen i første omgang, ettersom sist jeg bestilte blei det helt feil, og masse bortkastede penger...

hm, spent nå-- særlig siden min bæsje-en-gang-i-uka-datter faktisk bryter mønsteret sitt og bæsjer hver gang vi snakker om tøybleier! hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg håper du blir fornøyd med bleiene! Lykke til! Og bare spør hvis du lurer på noe. Forresten, i stedet for å kjøpe nye bodyer for å få plass til bleiene inni, kan du kjøpe bodyforlengere. (Jeg kjøpte noen hos Krusedull.net og synes det er helt genialt). Buksene er det verre med, men man må jo ha større klær ganske ofte uansett, og da hopper du bare over en størrelse.

Skrevet

takk for tips:)

regner med litt vekselsbruk da, tøybleier når vi er hjemme, og så får vi se om vi får det til såpass at vi kan bruke det ut på tur også!

hun har så lange ben at jeg allerede er en str opp, så satser på at det skal gå bra! :)

jeg er veldig spent nå! får bare overtalt mannen min til dette dersom det fungerer veldig godt...

Skrevet

Flink du er . Er jo mye bedre for baby-stumpen med tøy bleier. Søstern min har også tøy bleier. Jeg er vist litt for lat he he

Skrevet

vi får nå se hvordan det går da!

jeg er foreløpig bare på prøvern...:)

Skrevet

Er vist ikke så ille når du har kommet i gang sa søstern min. Du får ha lykke til og holde oss oppdatert hvordan det går =)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi har brettebleier. Kom ikke i gang med det samme for jenta bare veltet når hun skulle sove på ryggen. Nå har vi så smått begynt. Men kommer nok til å ende som kombi brukere, stoff og papir om hverandre. Mest stoff hjemme og mest papir ute blandt folk :)

Er egentlig ikke mye pes med vaskingen. Vasker så mye uansett for hun gulper hele tiden ;)

Skrevet

ja, sånn tenker jeg og! det å slenge på en vaskemaskin er jo ikke svære jobben!

har brettiser, men fikk feil utenpåbleie da, så blei bare rør... så nå satser jeg på alt-i-ett-løsningen, for å se hvordan det fungerer først.

hold meg oppdatert på brettisbruken da! hvordan det funker for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...