Gjest Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Synes det høres så ulogisk ut, men jeg har googlet opp og ned og finner veldig lite om det. Skal man virkelig få betalt for ugunstig arbeidstid når man ikke er på jobb? Håper noen kan hjelpe meg!
It's all about me Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Nei UB tilegg får en ikke ved sykemelding.
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Takk for svar! Noen som vet om link til lovbestemmelser om dette? Jeg har meget bastante ansatte
ketosina Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 jeg mener man skal få betalt for de vaktene man skulle vært på jobb, om det så er helg eller kveld eller helligdag eller hva det er.
It's all about me Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Det vet jeg dessverre ikke, men ring til HK så har nok de et skriv eller en link.
2 søte småpiker Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Når trydgekontoret betaler ut sykepenger og arbeidsgiver skal sende inn inntektsopplysninger skal ub tillegget være med. Se på denne siden fra nav, til høyre står det skjema med gr¨skrift, trykk deg inn på enten bokmål eller nynorsk der, og du får opp skjemaet, og videre ned reglene for hva som skal regnes med i sykepengegrunnlaget. Ub tillegg skal regnes med, men ikke overtid og kostpenger osv. http://nav.no/page?id=1073742955 Vet dette, da jeg nettopp har gått flere runder med nav og arbeidsgiver ang dette, og det utgjør en forskjell på 4000 kroner i mnd i mitt tilfelle.
It's all about me Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Ja man får betalt for alle vaktene. Men ikke ikke tillegget man får for å jobbe ugunstige klokkeslett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå