*3 prinsesser* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 MIn datter skal slutte i barnehagen og to av personalet har vært ansatt hele tiden mens hun har gått der. Disse er vi også godt fornøyde med. Vi ønsker derfor å kjøpe hver sin avskjedsgave til disse to. Er det noen som har noen tips til hva vi skal kjøpe?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hva med en plakat der det står: jeg lover å aldri mer kalle dere barnehageTANTER!!
2barns mor Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Blomster er jo noe alle setter pris på.... Eller gavekort på en gavebutikk, damer elsker jo pynteting!! (iallefall de fleste....)
1stor1liten =) Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 dårlig humør Tinkelbelle?? ang.gaver, har ikke tenkt så mye på det,men gjerne en fin blomst/bukett ? Fint innrammet bilde av barnet?
~sjiraff~ Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Vin Blomster Smykke Kort med bilde og sjokolade
mammaen til Lukasgolle Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jeg har tenkt å lage til små esker å fylle dem med hjemmelaget drops å gi som en liten oppmerksomhet til jul...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå