Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Sønnen min er 10 mnd, og har vært veldig mye syk. Vi har vært lagt inn på sykehus med han en gang også. Så her om dagen hørte jeg at jeg hadde krav på å få utsatt permisjonen min, for å kunne ta igjen det han har vært syk. De finner jo aldri ut hva som feiler han. Ringte trygdekontoret, men ingen hjelp å få. De skulle ringe meg opp igjen,men har enda ikke hørt noe. Noen som, vet noe om dette??
VinterSol+2 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 hm... sannelig om jeg vet, men det høres jo logisk ut da.. har du tittet på nav.no?
hit og dit Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Det kan vera veldig frustrerande å ha med NAV å gjer. Eg venter enda på ein telefon som skulle komme i mai. Eg veit ikkje korleis dette fungerer, men du må nok aktivt leite opp dette sjølv på NAV sine heimesider, dersom dei fortsether å ikkje hjelpe. Uansett, gi ikkje opp, ring dei opp igjen og spør. Det jobber mange bra folk der og. Eg kan tenke meg at du har rett på å få igjen iallefall tida på sjukehuset. Lykke til =) Håper sønnen din er bedre no
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Ja, men fant liksom ikke så mye om det. Får nok ringe og mase på trygdekontoret. Spurte også fastlegen om dette da vi var der fredag- en gang igjen. Han hadde aldri hørt om det, men hvis det var tilfelle skulle jeg bare si i fra, så skulle jeg få sykmld:) Snille mannen:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Tusen takk:) Men han er fortsatt syk.... Begynner å bli litt slitne nå vi kan man si. Gjør veldig vondt i mammahjertet å se han har det sånn. Men, men. De på legesenteret tror sikkert jeg er kjempe hyppokonder, for de finner ingenting. Men Gutten er ikke bra!!!!! Prøver å si det, men de gjør jo ingenting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå