bærtæ Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Skal snart til fotograf med lillegull, og trenger litt hjelp fra dere som har vært hos fotograf eller om dere bare er kreative;) Bor på et forholdsvis lite sted, og har ikke så mange å velge gjennom. Ønsker litt utradisjonelle bilder men så spørs det da om fotografene her har så mange ideer og bidra med. Er det noen som har fine forslag? Gjerne bilder om dere vet noen fotografer som har noen bra på hjemmesiden sin... Også var det det med klær.. Hva vil dere anbefale? Jeg ønsker ikke å ha gutten overpyntet. Han er 9 mnd.
EnUndreneMor Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 hei vi har ikke vært til fotograf enda. men teknte jeg skulle ta selv jeg syns det fint der barna er helt nakne.. høres dikkert dumt ut, men syns det er fint.. når di sitter bak slik vaske greier om du skjønner oxo er det fint med slik englevingler og når det er gutt kan du kjøpe sik gutte bunad.. det er stilig det og snekkerbokse og ha høy i bakgrunne, det er kult:) oxo kan du jo for moro skyld kle han ut i juleklær.. hehe oxo kan du jo ha en liten ball med på bilde.. som han sitter og leker med..
bærtæ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Takk for svar:) og fine ideer:) Skal skrive dem ned så jeg kan tenke litt på de. Bunaden er for små så må se om jeg finner en ny. Kunne tenkt meg å tatt et bilde med nisselue for å lage julekort av men spørs om jeg finner en slik lue nå da.. Hehe, kanskje litt tidlig å spørre i butikker etter det:=)
nickoline og supermann Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg overlater kreativiteten til fotografen. ellers blir ikke bildene bra.......... Vi hadde olashorts uten noe inni. Venter på de nå. Tror de blir knallfine. Hva med en olasnekkerbukse uten noe inni..... hold deg unna store trykk. Rent og pent!
EnUndreneMor Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 ser di har begynt selge litt.. hvis ikke er det jo fort gjort å sy strikke slik selv:) men bunad syns jeg er stilig da:) den tror jeg slår skikeklig ann og det passer jo til alle begivenheter
Bølle&Frøet Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Vi fikk beskjed av fotografen og ta med masse forskjellige klær, og spesielle ting som barnet var glad i feks. en bamse. Her kan du se våre bilder, jeg ble iallefall veldig fornøyd: http://pic5.piczo.com/Scrappagal/?g=45456918
bærtæ Skrevet 20. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2007 Tusen takk.. De var kjempefine,- skjønner godt du er fornøyd:=)
Arb.ledig husmor Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 Vi skal til fotografen på lørdag, og skal da ha på snuppa en lilla body og en dongeribukse som også går i lilla... og lilla sløyfer i håret... Og så har eg tenkt å ta m en kvit blondebody...og en dongerikjole...
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 20. september 2007 #9 Skrevet 20. september 2007 Hei Jeg er "fotograf" og gir deg deg noen råd som jeg gir mine kunder. Ikke ha klær med mønster/stor skrift på, det stjeler oppmerksomheten. Ikke ha på sokker/strømpebukse... Uansett klær, la "tottelottene" være "nakne" det gjør seg veldig godt på bilder! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå