Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Har fått et lite sår på den ene puppen da min lille rakkefant har bitet meg med sine 8 tenner!! Det væsker ikke, men er åpent.. noen med erfaring?? kan jeg fortsatt amme? gjør vondt når hun ar det brystet...men redd for å miste melka om jeg slutter å gi den puppen.. Hun er 9 mnd, så får jo mye mat utenom..ammer ca 6-7 ganger i døgnet..
hit og dit Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Eg hadde blødande sår på brystvorta då eg begynte å amme. Eg hadde morsmelk på etter amming, og puppekrem fra avent, så lot eg det lufttørke innimellom amminga. Det gjekk heilt fint.
mamma*** Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 AU! Ta på desinfiserende salve, og lufttørk masse før det blir infeksjon... Det har nemlig jeg hatt. AU AU AU!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Okey;) men ble du fortalt at det var ufarlig å amme med åpent sår? bare redd hun kan få i seg noe dritt, men dte er jo rent..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 ja, AU AU AU!! Smurt med Brulidine..var det denne du brukte?? fortsatte du å amme??
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 dytter og dytter;) og au au au
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå