Nurse80 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Noen som har vert til fysioterapeut med barn som har motoriske problemer. Hvilke råd og veiledining har dere fått? Er det god hjelp å få? Litt bekymret for gutten min som har problemer med å springe, hoppe og skriver litt seint også.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Er med 13 åringen. Trener på ting hos fysioterapeut og må øve hjemme mellom hver gang. Både konkret trening med ball, balanse osv og styrketrening + skrivetrening. Er der 1 time i uken. Sliter fordi han er prematur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå