Gå til innhold

Hva er du utdannet som ? Eller hva utdanner du deg til ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært litt moro å høre hvorfor folk valgte det de gjorde, og om de så langt er fornøyde ! Jeg har gått på BI, er kjempefornøyd, men vurderer å ta noe mer, rett og slett fordi jeg har lyst !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utdannet kjole og draktsyer.

Greit å kunne sy, og er stolt av svennebrevet mitt, men jeg får ikke jobb, så det er jeg jo ikke så fornøyd med.

Har tatt allmennfaglig påbygg for å få studiekompetanse etter det.

Skrevet

Har utdannelse som sykepleier. Elsker jobben min, og ville aldri ha byttet:)

Skrevet

Utdanner meg til å bli lektor i norsk og religion.. har også et 1.årsstudium i psykologi.. kalles vel ikke grunnfag lenger...

Skrevet

Er utdannet sosiolog (bachelor), spennede fag men var så usikker på hva jeg skulle bruke det til. Måtte på en eller annen måte videreutdannet/kurset meg for å få en jobb jeg ville hatt.

Holder nå på med juss, er ferdig med andre året og har tre år igjen. Så nå må jeg bare slutte å få barn og gjøre ferdig skolen =) Er stort sett ett utrolig spennede og lærerikt studie.

Skrevet

Er jurist - er veldig fornøyd:o) Kan jo brukes til "alt";o)

Skrevet

førskolelærer. begynte på psykologi grunnfag, men ble gravid, og kom aldri lenger..

vurderer nå å studere veiledning eller coaching

Skrevet

Er utdannet sosionom. Jobber med adferdsproblematikk i skole nå, men har lyst til å prøve andre ting som sosialtjenesten, fosterhjemstjenesten, barnevernet, institusjonsjobbing osv...:) Mange spennende områder!

Skrevet

Sykepleier. Stortrives :o)

Skrevet

Legesekretær. Elsker å jobbe med folk og har interesse for anatomi!

Skrevet

Er utdannet revisor og jobber som det.

Trives godt med det. Tall er toppen! Hi..hi..

Veldig flexibelt yrke og mye ferie...og litt overtid i perioder..:-)

Skrevet

Utdannet 2 år på tegn,form og farge, fant ut at jeg ikke trives med å tegne og male og sånt.. Så byttet jeg til sølv og gullsmed linje..Ble der i 2 år.. Strøk svennebrevprøven og bestemte meg å jobbe hos en mann i Oslo i 2 år for og få svennebrevprøven stå, men fant ut at det er ikke den yrke jeg vil bli.. Var hos familien i Setesdal, prøvde å lage noe håndlagd bunadssmykker.. Så det var det jeg trivdes best og mest interessant.. Så bestemte jeg og jobbe hos familien min som lærling..Vært her i 1 1/2 år nå.. Skal ta svennebrevprøve til desember som filigranere.. (lager bunadssmykker)

Kjempe spennende!!! Dere kan se bilder som jeg har laget..

Link: http://pic6.piczo.com/royjannericky/?g=15704991

Fikk ikke tatt flere bilder men det er iallefall de jeg har laget på jobben min..

Kan bestilles hvis dere vil kjøpe :)

Har solgt til en her på DiB og hun er kjempe fornøyd med de..

Skrevet

Jeg er etnolog. Jobber riktignok med noe helt annet...

Skrevet

Skal bli sosionom. Holder på med 2. året.

Skrevet

Studerer IT og Informasjonssystemer, bacholer. Trives kjempegodt med å studere og studiene. UiA er norges beste skole! :-)

Skrevet

Frisør, men har nå tatt en bachelor i kommunikasjon, skal søke ny jobb etter jul. Blir spennende:)

Skrevet

Helsesekretær. Hadde jeg skulle valgt igjen, hadde ikke valget falt på helsevesenet.

Skrevet

utdannet sykepleier. Veldig givende yrke med mange muligheter. Skal videreutdanne meg til jordmor om noen år, først få et eller to babyer til;)

Skrevet

Fotterapeut+ almennfaglig påbygning

Skal jobbe i bokbutikk fra uka..:)

Skrevet

Har studert psykologi, og går nå på vernepleien. Vil jobbe innen psykriatrien. Spennende!

Skrevet

Adjunkt med tilleggsutdanning. Trives veldig godt, men har veldig mye å gjøre... Arbeidspresset er voldsomt til tider, selv om jeg jobber i barneskolen.

Skrevet

utdanner meg til illustratør nå, veldig artig:) verre med jobb etterpå da tror jeg. derfor skal jeg søke på førskolelærer til neste høst! elsker barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...