Gå til innhold

Hva er du utdannet som ? Eller hva utdanner du deg til ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært litt moro å høre hvorfor folk valgte det de gjorde, og om de så langt er fornøyde ! Jeg har gått på BI, er kjempefornøyd, men vurderer å ta noe mer, rett og slett fordi jeg har lyst !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utdannet kjole og draktsyer.

Greit å kunne sy, og er stolt av svennebrevet mitt, men jeg får ikke jobb, så det er jeg jo ikke så fornøyd med.

Har tatt allmennfaglig påbygg for å få studiekompetanse etter det.

Skrevet

Har utdannelse som sykepleier. Elsker jobben min, og ville aldri ha byttet:)

Skrevet

Utdanner meg til å bli lektor i norsk og religion.. har også et 1.årsstudium i psykologi.. kalles vel ikke grunnfag lenger...

Skrevet

Er utdannet sosiolog (bachelor), spennede fag men var så usikker på hva jeg skulle bruke det til. Måtte på en eller annen måte videreutdannet/kurset meg for å få en jobb jeg ville hatt.

Holder nå på med juss, er ferdig med andre året og har tre år igjen. Så nå må jeg bare slutte å få barn og gjøre ferdig skolen =) Er stort sett ett utrolig spennede og lærerikt studie.

Skrevet

Er jurist - er veldig fornøyd:o) Kan jo brukes til "alt";o)

Skrevet

førskolelærer. begynte på psykologi grunnfag, men ble gravid, og kom aldri lenger..

vurderer nå å studere veiledning eller coaching

Skrevet

Er utdannet sosionom. Jobber med adferdsproblematikk i skole nå, men har lyst til å prøve andre ting som sosialtjenesten, fosterhjemstjenesten, barnevernet, institusjonsjobbing osv...:) Mange spennende områder!

Skrevet

Sykepleier. Stortrives :o)

Skrevet

Legesekretær. Elsker å jobbe med folk og har interesse for anatomi!

Skrevet

Er utdannet revisor og jobber som det.

Trives godt med det. Tall er toppen! Hi..hi..

Veldig flexibelt yrke og mye ferie...og litt overtid i perioder..:-)

Skrevet