Gå til innhold

Hvor ofte bæsjer ungene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som får bare morsmelk asså! Jenta vår har bæsja i hver eneste bleie helt til for 3-4uker siden, da ble det brått slutt. Siden da har ho vel bæsja en gang i uka, en gang gikk det enda lenger mellom. Vet jo at det er"vanlig" men ho slitt litt siste dagene, "jobber" mye. Ho er no 3,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var med med lillesnupp også, bæsjet hele dagen men så var det stopp. Og da var det stopp i 25 dager!!! Etter det bæsjet hun ca hver 14. dag. De blir ikke forstoppet vissnok, det meste er normalt. ;o)

Skrevet

Mini er 3 mnd. Han bæsjet ca 15 bleier i døgnet frem til han var ca 2 mnd, så ble det færre og færre. Nå er det 1-3 dager mellom hver.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

har alltid bæsjet hver dag. Masse mer når jeg ammet, men hvertfall 1x for dagen etter hun begynte å spise fast føde. For tiden bæsjer hun etter lunch :)

Morsomt spørsmål-- lurer på om noen er interessert..Den fortjener et par mer svar syns jeg

Skrevet

Jeg fullammet i hele 16 dager, og i den perioden bæsjet hun en gang.

Skrevet

Jenta mi er staks 2 år og hun har og bæsjer fortsatt 1-3 ganger om dagen. Av og til kan det gå en dag uten, men det er veldig sjelden

Skrevet

Hun bæsjer HVER natt. urk.

Ellers så bæsjer hun 2-3 ganger om dagen.

Skrevet

en gang i uka.

en liten stund var hun nede i hver 5.dag, men nå er hun oppe på en uke igjen.

Skrevet

hun er også 3mnd. har holdt på sånn siden vi kom hjem fra sykehuset, ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...