Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Han er 1,5 år, og ser meg sikkert daglig naken ettersom han er på badet mens jeg dusjer. Ring barnevernet med en eneste gang!! Ble nesten litt urolig når jeg hørte at dette ble brakt opp i rettsaken om foreldreretten til Britneys barn
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Til mitt selvforsvar vil jeg bare si at jeg er meget stolt av min kropp, ikke noe gær´nt med den skal jeg si deg. Alt er tipp topp
Anonym bruker Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Og det er vel kanskje ikkeså rart at man er anonym her inne da, flere årsaker til det
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 obs. er det skadelig og nå eller? Skal jeg dusje med bikini på?
ragna Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 bikini? er du sprø? du får kjøpe sodete vinduer til dusjen. har hørt at badedraktene til sparkjøp dekker der de skal dekke.
Summer-girl&Luna-boys Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Ja, men det hender han åpner dusjdøra selv om jeg lukker den så godt jeg kan. Pluss at han drar håndklet til siden når jeg tørker meg. Jeg visste ikke at en naken mor kan sette perverse og kanskje skadelige fantasier i gang i en 1,5 åring. Ganske skremmende ja. Får sjekke litt og kanskje sponse på meg en sånn spar-kjøp drakt. er de vanntette forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå