*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 ...fått mensen igjen allerede ser det ut til. Ikke 8 uker siden fødselen engang og jeg fullammer. Tok 9 mnd før jeg fikk den etter forrige fødsel. Har kjent mensmurringer i noen uker og i dag har de vært vonde + jeg har begynt å blø litt. Uff...hadde håpet jeg slapp unna litt lenger, for jeg pleier å ha seriøst vonde mensesmerter....:o/
Mille** Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 I know! ( Fikk det tilbake etter 5 uker med nr 1 og 10 uker med nr 2, tross fullamming og vel så det. Du har min fulle sympati!
*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2007 Oj, så tidlig med begge to:o( Jeg hadde liksom ikke tenkt over at den kunne komme så tidlig engang, jeg...haaater å ha mensen:o(
Gjest Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Sånn var de her også, gikk bare 6 uker fikk det i tillegg igjen på selveste 17 mai!
Mille** Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Jepp, superfruktbar tydeligvis. Så husk på prevansjonen nå, vi slurvet litt etter nr 1 og ble gravid 4 mnd etter fødselen. Var på utsiden av livmoren da, så det ble ikke baby utav det. Men OBS OBS! ;o) Har sluttet med prevansjon nå og skal ha mensen i helga for første gang uten kunstige hormoner i kroppen, kjenner det murrer og vet at det kommer til å gjøre j.... vondt og at jeg kommer til å blø som en foss. Men, men, sånn er det bare.... (
lanoforliten Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 Jeg fikk den etter 4 uker!!! og neste mens kom på dagen en måned etter. Så da skulle jeg liksom være klar igjen?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. september 2007 #8 Skrevet 20. september 2007 hehe... jeg må le litt for jeg fikk det i dag etter 10 måneder og ble litt sur, men det har jeg kjansje ingen grunn til
*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2007 Uffda:o( Ja, vi må passe på...vil IKKE bli gravid igjen...og i allefall ikke nå. Sluttet med prevensjon...? Noe småfolk i sikte eller...? ;o) Jeg orker heller ikke hormon-prevensjon til tross for at jeg blir kjempedårlig både under el og under mensen...og blør som en foss. Får Cataflam på resept for smertene da, men usikker på om jeg kan gå på dem nå...
Mille** Skrevet 20. september 2007 #10 Skrevet 20. september 2007 Hehe...å nei du, her er det stopp, men jeg syntes det var mannen min sitt ansvar å sørge for prevansjon nå, så det har han gjort. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2007 Klippet stengen, eller? Det nekter mannen å gjøre her desverre...
*Rutletutt* Skrevet 20. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 20. september 2007 StRengen...selvsagt;o)
Mille** Skrevet 20. september 2007 #13 Skrevet 20. september 2007 Jepp! ) Han hadde neppe gjort det om igjen for å si det sånn! ;o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. september 2007 #14 Skrevet 20. september 2007 Ah.. Jeg fikk den etter nesten 7 uker jeg også, fullammet og hele pakka. Herlig! :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå