Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 kjenner dere hverandre fra før eller gjennom snakk her inne eller møter dere bare opp..? har kunna tenkt meg å møtt flere i trondheim med småttiser, men "kjenner" ingen her inne. er egentlig ikke så ofte inne på sidene heller. vil heller møte folk å barn face to face liksom. men kjedelig å komme på treff også sitter alle å hei hvem er du er du ny her eller...og alle kjenner hverandre fra før hehe
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Jeg går på treff i Oslo da, men det fungerer nok på samme måte i Trondheim tenker jeg:) Vi er ihvertfall en gjeng som treffes ca en gang i uka, det kommer stadig nye ansikter og noen faller fra underveis. Alle har jo vært nye en gang og vi kjente ikke hverandre her inne fra fra før. Lykke til! Håper du finner noen å gå på treff med.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 jepp har lagt ut en forespørsel nå, håper flere fra trondheim vil være med
kajak&Daniel Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg bare møtte opp første gangen uten at jeg hadde snakket med noen av de her eller noe.. Det var også flere som ikke kjente noen av de andre der... Nå har jeg blitt bedre kjent med flere av de, og har vært på mange koselige treff! :-) Så du får bare melde deg på treff.. Har vært mange koselige treff i Trondheim som jeg har vært med på. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå