nr2-imagen:) Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Jeg er ca 4 dager over ikm! Spennende!! Noen andre som er like spent hver gang de skal på do?? Jeg skal vente helt til søndag med å teste. For å være sikker på at det ikke er for tidlig.. Det skal vel vise da viss jeg er gravid? Tror dere ikke?
Lillen78 Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Hei Ann! Svate nettopp til deg på enn annen tråd.. men kjenner meg igjen med at det er spennende å gå på do! he he.. hørtes rart ut å si det, men det er jo akkurat slik det er!!! Like glad\letta hver gang det ikke er noe blod å se:) Lykke til med testinga på søndag! Tror ikke jeg klarer å vente så lenge....
nr2-imagen:) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2007 Når skal du teste da?? Er du mange dager over?
Lillen78 Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Ikm i dag. Vet ikke om jeg klarer å la være å teste i morgen... men blir den også negativ, venter jeg noen dager før jeg tester igjen. Kjøpte bare 3 tester denne gang, så kan ikke teste hele tiden... Har bare hatt en intens følelse av at jeg var gravid en gang før - i april.. Det var første gang jeg gikk på overtid og ventet i over en uke på TR. Da hadde jeg alle slags symptomer, men alle testene var negative. Det endte med at TR kom i bøtter og spann - annerledres rødfarge først, men så vanlig.. tror det var en SA... (too much information...) Har en bedre følelse for denne gang. Kan kalle meg en optimistisk pessimist... Ingen TR - det er håp....
nr2-imagen:) Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 Det er bra vi aldri gir opp!! Hihi!! Lykke til!
*Stjernesmell* Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 jeg hadde også ikm for fire dager siden, men fortsatt ingen tegn til tanta. tatt to tester som viste negativt. Tester på nytt i morgen.
AgriN Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Jeg har gått 9 dager over tiden nå, men tok 2 negative tester.en på kvelden og en morgen for ca 2 dager siden. Jeg forstår ingenting =( Men hadde SA den 15 august så kansje derfor. Jeg hadde og en SA 8 juli og da ble jeg gravid igjen 2 uker etter som om jeg telte SA dom vanlig mens Men kan man egentlig telle SA som vanlig mens??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå