Gå til innhold

Filme neste fødsel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synast eg ikkje. Amgra no på at eg ikkje lot pappaen filme fødslane våre. Blir det fleire, skal han få lov :D

Skrevet

Nevnte det for mamma og hun mente at det var merkelig..Mulig dette blir siste barnet vårt..Lyst å ha et minne...Er jo selvsagt noe som blir privat, ikke noe man drar opp på familiemiddager

Skrevet

Nei, det er det nok ikke, men hvis sambo drar opp filmkamera under neste fødsel, så skal jeg nok på en eller annen måte få trøkt det opp en viss plass på han... He, he...

Skrevet

Nei guuuuud det ville jeg aldri gjort. Minnene sitter i hodet og er ikke sikkert at de tar seg så godt ut på tv. Det er min personlig mening. Synes bilder holder jeg:o) Men vi er jo forskjellige...

Skrevet

det er vel ganske vanlig, men aldri i liiiivet om det hadde vært aktuelt for min del. No way!

Skrevet

Samboer sa han gjerne kunne filme hehe...er veldig usikker selv da..

Skrevet

jeg gjorde det, og syns det er helt supert og se på... men jeg hadde jo en fin fødsel.... er veldig gla for at vi filmet. må jo si at vi satte kameraet i vinduskarmen, og filmet alt fra siden.... men det er veldig privat ja....

Skrevet

Vil du at han skal være opptatt med å filme under fødselen da? Vet ikke hva slags fødselsopplevelse du hadde sist, men for min del hadde det ikke vært aktuelt at mannen min skulle vært opptatt av tekniske duppedingser når jeg lå der og trøkka:)

Skrevet

Neste skal filmes ja :) man MÅ jo ikke filme oppi tissen da hehe,, barefilme mamman, jm o.l. også stå litt på siden og filme når barnet komme rut sonn at man bare ser låret og at bayen kommer ut :) sånn som de har gjort på den serien jordmødre.. Man glemmer så fort, og jeg tror det ville vært et nydelig minne å ha film av at babyen tar sitt første innpust, skriker for første gang og sånn :)

Skrevet

Høres så fint ut som du beskriver det, Mami, men kan aaaaldri tenke meg at min fødsel hadde blitt i nærheten av det der:))))

Skrevet

film det, også legger du det ut på youtube og gir oss linken med overskriften: ER IKKE JEG NYDELIG NÅR JEG FØØØØØDER ELLER???

 

 

Skrevet

Nei, ikke sært;o) - jeg kunne ønske jeg hadde filmet da jeg fødte Milla - ikke for at andre skulle sett, men for å hatt det til meg og pappaen.

Skrevet

Jooooda lille je :) hadde sikkert gått så fint så!

hehehe, hadde jo vært litt morro å filme alt det morsomme man gjør under en fødsel også da (tenker på den fødselstråden som var her for litt siden hehe)

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn, jeg husker fødslene godt allikevel. Syns det er kjemperart å skulle filme fødsler.

Skrevet

Ja, hadde vel fått oss en god latter når jeg skreik "skitunge" da han oppover igjen under pressriene:)))). Ellers gikk det jo så fort at vi hadde ikke tenkt å bekymre oss over batterier og sånt:)

Skrevet

Jeg skal, uten tvil, filme min neste fødsel!

 

Hadde med både foto- og videokamera, men det blei ikke mange bildene, og ikke mye filming. Eneste mannen min klarte å filme, var når jeg hadde fått lystgass og holdt på å le meg i hjel....

Jeg hadde vel i grunnen håpet å få med meg litt andre ting på filmen også. Men jeg skjønner jo at han var opptatt med andre ting enn å filme.

Så neste gang har jeg allerede avtalt med ett par venninner, at de skal være med å filme og ta bilder. Hvem som ser meg "oppi der" når jeg føder, spiller ingen rolle der og da uansett. Kunne gjerne vert kongen for min del he he.

Skrevet

kommer vel ikke som noen bombe at jeg ikke synes det er sært!

 

video av fødselen av jenta vår er noe av den mest dyrbare eiendelen vi eier! hennes første møte med verden og oss er noe vi kan se om og om igjen!

videokameraet vårt står allerede klart til action til fødselen som skjer når som helst, for jeg håper vi klarer å tenke på å forevige den dagen også på video, så vi kan se vårt møte med gutten vår for første gang.

 

hvordan man velger å filme er jo opp til hver enkelt, å vi vet jo ikke nå om vi kommer til å filme akkurat når han kommer ut. Det får vi bestemme der og da.

Også siden dette ikke blir noe profesjonellt filmet blir det nok bare filmet for min og sambo sin "fornøyelse".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...