Gå til innhold

flere på overtid? igangsetting?


Gjest

Anbefalte innlegg

må innrømme at nå lester jeg ikke lenger fødselshistoriene til dere damene her, kun av ren missunnelse!

vår baby vill altså ikke komme ut til oss den...

er 10 dager på overtid i dag og har nå nesten gitt opp håpet om at denne fødselen skal begynne av seg selv. fikk 2 uker før tiden sist gang, så denne ungen har altså ligget i magen min myyyye lenger enn den forrige! jeg har hatt at utrolig avslappet forhold til fødselen helt til nå, ikke gruet meg i det hele tatt! men nå har jeg begynt å tenke på at ungen vokser og vokse og kan jo bli kjempestor! off..

skal på overtidskontroll i morgen på sykehuset så da får vi vite hva sok kommer til å skje fremover, har fått et hint om at det kan bli satt igang allerede i morgen så kryss fingrene for meg da jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til imorgen da, skal krysse fingre for deg:-)

 

Jeg er ikke på overtid ennå, termin 23. sptember, men har begynt å vente nå.. Forrige gang kom babyen 4 dager før termin, nå er det ikke antydning til at noe skal skje ennå..

 

Men, håper du kommer i gang av deg selv inatt da, og hvis ikke så håper jeg du blir satt igang imorgen..

 

Hold ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du. Da er vi nøyaktig like lenge på overtid begge to. Jeg har blitt undersøkt, og siden jeg ikke var moden blir ikke jeg satt i gang i dag, men over helga. Fødselen kan jo starte av seg selv, men jeg har på følelsen at den må settes i gang (pga ikke moden, aldri kynnere osv). Skal møte halv ni mandag morgen. Spennende, samtidig som jeg gruer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 9 dager på overtid. Skulle blitt satt i gang i dag, men fult på føden :-(

 

Skal ringe dem kl 8 i kveld, for å høre om det er bedre kapasitet da, ellers så forsøker de lørdag om det har blitt litt mindre å gjøre..

 

Blir satt i gang med piller, men er veldig redd for at noe skla gå galt :-( Har mest lyst å bare stikke av...

 

Har hatt det supert hele siste trimester, intill jeg kom 4-5 dager på overtid.. Ødelegger både søvn og psyke :-(

 

Noen med erfaring fra igangsettelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...