baby3### Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Erfaringer med disse skoene noen? Bare så itvil om de er varme nok. Er alle vinterstøvlene til Kamik like varme?
baby3### Skrevet 20. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. september 2007 Og hva betyr soles vary, may not specif
Gjest Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 de er veldig like de jeg har kjøpt! kjøp de, de er varme nok:)
Mockanin Skrevet 20. september 2007 #4 Skrevet 20. september 2007 Jeg fikk minsten sine i dag så jeg vet ikke av egen erfaring hvordan de funker. Men jeg ble nå i alle fall anbefalt disse. Skal vist nok være utrolig gode. Vanntette og tåler vist kulde veldig godt også. Dersom du bestiller disse så vær obs på at reima kan komme med mønster. Minsten sine mørke blåe kamik boots fikk brått et feminint preg når reima var full av hvite og lilla/rosa blomster, snor i rosa/lilla og skrift på siden i knall rosa.. Men skitt heller.. fine er dem lell.
*FiskeLine* Skrevet 20. september 2007 #5 Skrevet 20. september 2007 Hei :-) Akkurat disse fikk eg i posten i dag. Ser KJEMPE ok ut. Eg tenker at her er det nok nok med et par tynne ullsokker oppi, så skal det være varmt nok. Greit med de uttagbare "sokkene" oppi. Disse er med ensfarga reim, (ser at på de du kjøpte mockanin står det jo "straps may vary" ). Soles may vary skulle vel bety at det kan være ulike sålmønstre? -40F skulle jo bli en del minusgrader det :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. september 2007 #6 Skrevet 20. september 2007 Om skoen heter MINUS 40 F. altså som i Farenheit så må den da jaggu være varm nok!!
*FiskeLine* Skrevet 20. september 2007 #7 Skrevet 20. september 2007 måtte jo regne det ut igjen, og det ble - 40`C http://www.wbuf.noaa.gov/tempfc.htm Legger ved linken igjen, dersom andre trenger å sjekke fahrenheit mot celcius :-)
baby3### Skrevet 20. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2007 G\He he sant nok at de burde være varme ja:)Men hva syns dere om disse da?http://www.sierratradingpost.com/p/10910,75349_.html. De var ganske fine, men de blir vel altfor varme de da gjerne. Dette skulle ikke være lett, oppdaget ikke dette med dise skoene før idag, så derfor blir det litt mange spm. TAr gjerne imot kommentarer på disse skoene, de er itillegg i rosa, noe det jeg ikke fant i jenta sin str i de andre modellene. Hjelp mottas med stor takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå