Gjest irismor Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Den har drukna...... Vi har en sånn såpebeholder fra Lano, en slik med med 2 små gakk gakker som flyter rundt i en liten blå sjø. Og nå ligger den i bunnen av sjøen og uansett hvor mye jeg rister så vil den ikke flyte igjen =( Snuppa står å peker på anda og sier nei nei.... Vi får vel kjøpe en ny som begge endene svømmer rundt i.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Oi da. Værre en "doffen har dau`a" det jo. Godt det er mulig å kjøpe ny!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå