Gå til innhold

Grumsete utflod etter renselsen??Normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart 5 uker siden jeg nurket kom til verden. Renselsen min er fremdeles ikke over, er ikke så my nå lenger men det kommer en del brunt grums ut av meg. Er dette normalt etter så lang tid?

Er også begynt å kjenne et ømt punkt i magen, kommer kun når jeg har vært masse i aktivitet, og det er ikke over hele magen. Kun et lite punkt litt på venstre sia.

Skal til 6 ukers kontroll 1 oktober, men begynner å lure på om jeg kansje burde ringt legen nå.

Livredd for at noe skal bli "ødlagt" inni der.

(prøvde å legge inn på mors kropp, men fikk aldri svar der)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slapp av, er normalt dette :) Husk at kroppen har vært gjennom en stor utfordring! Jeg blødde i 6-7 uker etter fødselen, og det brune utflodet som er grumsete er gammelt blod som kommer ut, ekkelt å høre på men,hehe :) Det med smerten er normalt, spesielt hvis du har vært i aktivitet! Husk at det tar 6 uker før du kan være i stor fysisk aktivitet også, så har magen tross alt vært ganske stor og skal bli mindre igjen. og den har vært gjennom en ganske stor påkjenning. Bare sitt tilbake og vent på 6 ukers kontrollen, ting blir ikke ødelagt der inne :) Jeg har litt vondt enda etter fysisk aktivitet, og det er 6 mnd siden til meg

Skrevet

Tusen takk for svar =)

Kjenner jeg roet meg litt mer ned nå.

Jeg hadde forstn KS, men alt i alt går det jo ut på det samme. Hadde det vært ømt der snittet ble lagt hadde jeg nok anket på at det var det som var problemet, men snittet er jo på en helt annen plass.

Setter meg ned å puster lettet ut jeg nå tenker jeg =)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...