♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 20. september 2007 #1 Skrevet 20. september 2007 Nå har jeg bestilt TFK-vogn inne på babyjungle.nl... Mine foreldre er i nederland så de skal hente den der. slipper å betale frakt... åååå gleder meg sånn til å få den i neste uke når de kommer hjem!!! Måtte bare få det ut:-)
Athina' Skrevet 20. september 2007 #2 Skrevet 20. september 2007 Gratulerer! De er SÅ fine da! :-) Min står i boden enda, har ikke fått den opp for hjulene skal smøres først og det skal bf gjøre på søndag eller mandag. Gleder meg :-) Kjøpte også der, og jeg må si de yter suveren service! :-)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 20. september 2007 #3 Skrevet 20. september 2007 Gratulerer med ny vogn. Har den ikke selv, men hører stadig vekk mye bra om den!
72moddelen og tulla Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Hvordan vogn er det, lyst tyil å gi meg en nettside?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 www.babyjungle.nl Jeg skal bestille OTH Urban Jungle derfra... Vært fryktelig i tvil om den og TFK, men har endt ned på den, da jeg synes den er finere... Men TFK er nok like bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå